Çeşme’de Bir Hafta Sonu Nasıl Geçer?

Son yıllarda gittikçe popüler hale gelen Çeşme, benim de son 2 senedir en sevdiğim tatil noktalarından biri haline geldi. Yaz bitmeden gokhanmms ile bir hafta sonu Çeşme’ye kaçtık, harika bir tatil geçirdik. Siz de Çeşme’ye gitmeyi planlıyorsanız ama ne yapacağınızı, nereye gideceğinizi ve hatta nerede dans edeceğinizi planlamakta zorluk yaşarsanız diye, size bir hafta sonu Çeşme’de nasıl geçirilir anlatmaya karar verdim 🙂 Cuma gecesi yola çıkıp Pazar gecesi döndüğüm Çeşme tatilimde bakalım neler yapmışız.

1.GÜN

cisetta-cesme-travel-airport

Akşam varacakken uçağımız rötar yaptığı için biraz geç indik ama hemen eşyalarımızı bırakıp soluğu Helen Aqua‘da aldık. Helen Aqua Çeşme’nin en popüler mekanlarından biri, şimdi bir de orada Kloster Fridays başladı, her Cuma kışın en çok sevdiğimiz yerlerden biri olan Kloster havasını solumak isteyenlere göre. Cuma günü gittiğinizde kabin başında Kerem Tekinalp ve Hello Alien gibi isimleri görebilirsiniz.

2.GÜN

Boyalık Plajı

Yolculuk yorgunluğunu atmak için sabah kahvaltımızı edip Boyalık Plajı‘na gittik. Boyalık Plajında ücretli ya da ücretsiz olarak plajda takılabilirsiniz. Biz havlularımızı serip kumsalda takıldık çünkü saçma saçma yerler 25 TL istedi sadece şezlong için. Burada deniz efsane güzel, git git boyunu geçmiyor, her daim rüzgarlı.

Delikli Koy

Boyalık Plajı’nın yanı sıra Delikli Koy gibi yerlere de gidebilirsiniz. Özellikle Delikli Koy‘da kampçılar, hippie gençler ve tatlı çiftlere rastlıyorsunuz. Denizi ise oldukça dingin ve koy genellikle rüzgarsız. Burası da Alaçatı taraflarına doğru bir yerde.

Halk plajı vs istemiyorsanız, pek çok mekanın plajı ve havuzuna da gidebilirsiniz; Ottoalaçatı, Alaçatı Sound Pool, Fun Beach gibi.

KafePi Beach Club

Akşamüstü biraz happy hour yapalım, eller havaya yapalım dedik, Aya Yorgi’de bulunan KafePi Beach Club‘a gittik. Burada zaman zaman Ege Çubukçu gibi isimlerin yanı sıra Kerem Tekinalp, İlkan Eren, Mayakan ve Cihan Kula gibi isimler de performans sergiliyor. KafePi’ye giderseniz mutlaka çilekli Mojito’yu deneyin ve güneş batarken denize girin 🙂 KafePi dışında Aya Yorgi’de Babylon da var, burayı da mutlaka not edin.

Bizim Ev

Yemek nerede yiyebilirsiniz? Biz hafif atıştırmalık için hep fast-food yedik ama gece Alaçatı’da Bizim Ev diye bir yere gittik. Yedik içtik ve çok hesaplı bir rakam geldi. Alaçatı’da çoğu restoran pahalıdır, oturmadan kapılarının önündeki menülere bakabilirsiniz. Bizim Ev’e giderseniz deniz börülcesi ve kalamar yemeyi unutmayın.

ottoALAÇATI

Gece ise yolumuz tabii ki ottoALAÇATI‘ya düştü. Cumartesi gecesi kabinde Efe Kantel, Alican ve Terranova vardı. Merkezden biraz uzakta olan mekanı ilk defa gittim, gerçi burası yeni yeriymiş sanırım ama BAYILDIM! Üç DJ de efsane çaldı, sabah 6’da mekandan çıkarken hala dans ediyordum. Bu güzel gece için gerçekten çok teşekkürler.

3.GÜN

cisetta-cesme-morning

Off ne dans ettik ve yorulduk öyle. Cidden çok güzeldi! Geldi son gün…

Halabağı Kahvaltı Bahçesi

3-4 saatlik uykuyla kendimizi ödüllendirmek adına Ovacık köyünde bulunan bir kahvaltıcıya gittik. İsmi Halabağı Kahvaltı Bahçesi. İçeri girdiğiniz an tam bir köy moduna giriyorsunuz, yemyeşil bir bahçe, horozlar ve tavuklar, salıncaklar… 2 kişilik kahvaltı 50 TL, ekstralar ise 10-12 TL arası bir şey. Sıkma portakal suyu da efsaneydi. Kahvaltı o kadar büyük geliyor ki, ye ye bitmiyor! Salatalık, domates ve biberleri kendi bahçelerinden, yumurtaları da organik burada.

Boyalık Plajı

Kahvaltıdan sonra denize girmek için yine Boyalık’a gittik, çok seviyoruz gerçekten 🙂 Daha sonra biraz yemek yemek için Çeşme merkezde Köfteci Ramiz Plus’a gittik, merkezde kahve içip yemek yiyebileceğiniz pek çok restoran ve cafe var. Kumrucu Şevki ve Rumeli Pastanesi’de mutlaka görülmeli. Rumeli Pastanesinin meşhur sakız dondurması ve dükkanda halen asılı duran 71 yıllık ilk kaşığı oldukça ilgi görüyor.

cisetta-cesme-hafta-sonu-ottoalacati

Dönüş yoluna çıkmadan önce yine kendimizi yine ottoALAÇATI‘da bulduk. Open Yeah Berlin Festival – Alaçatı Takeover kapsamında Jack In The Box, Efe Kantel, Ata Günay, Doga Gez, Ates Sezer, U.F.U.K ve Yagmeister‘ın yanı sıra İstanbul’da Electropol Festival’deki performanslarının ardından soluğu Çeşme’de alan Mat.Joe ve Thabo Getsome set başına geçecekti. Yola çıkmadan güneşi batırmacalı güzel bir gün için gittik, denize girip güzel müzikler dinledik. Harika bir Çeşme tatilinizi güzel başlayıp güzel bitirdik, mutlu ama biraz da buruk ayrıldık eve dönmek zorunda olduğumuz için.

En kısa zamanda yine gelip sabahlara kadar dans edip güneşin tadını çıkarmak dileğiyle.

One thought on “Çeşme’de Bir Hafta Sonu Nasıl Geçer?

• Bu hafta sonu ordayım çok iyi geldi bu yazı tamda planladıklarımı yazmışsınız +1 olarak Chill out var bu hafta