Çeşme’de Bayram Tatili Nasıl Geçti?

Geçtiğimiz 9 günlük tatil uzun ve bir o kadar da kısa sürdü. Araya sıkıştırılmaya çalışılan tatil ve dinlenme zamanları arasında ben ve gokhanmms yine Çeşme‘ye küçük bir tatil planladık. Çeşme her zamanki gibi küçük bir İstanbul olmuştu, her sokakta bir tanıdık, bir arkadaş. Çeşme’yi aslında bu yüzden de çok seviyorum, hiç yabancılık hissetmiyorsun, sanki orası da evinmiş gibi. Bu bayram tatilinde Çeşme’de neler yaptık, nerelere gittik bu sefer bir rehber olarak derledim, hava soğuduğunda da gitmek isteyenler için ya da gelecek yaz planınızda bakmak için bu yazıdan yararlanabilirsiniz.

Konaklama

cisetta-cesme-kerman-hotel

Konaklama konusunda hep bir panik oluyor insan ister istemez ama aslında booking.com gibi mecralar sayesinde oldukça indirimli konaklayabiliyorsunuz. Marina tarafı Alaçatı gibi yerlere göre daha ucuz, 2 gece için 300 TL civarı verebilirsiniz, hatta bazen daha da ekonomik bir fiyat yakalayabilirsiniz. Kerman Otel gibi butik otellerin yanı sıra Ege Pansiyon gibi yerler de var. Alaçatı da kalacaksanız Zeynep Otel‘i öneriyorum.

Kahvaltı

cisetta-halabagi-kahvalti-cesme-ovacik

Çeşme’de kahvaltı çok önemli bir mesele. Köy kahvaltıları, açık büfe kahvaltılar… Benim en sevdiğim Halabağı Kahvaltı Bahçesi denen yer, serpme kahvaltı 50 TL. Aleyna ise Sedir Kahvaltı Evi‘ni bana önermişti, oraya da bakmakta fayda var 🙂

Öğle/Akşam Yemeği

cisetta-cesme-alacati-zeynep-otel

Atıştırmalık zamanı için tabii ki kumru yiyeceğiz ama güzel bir yemek için pek çok alternatif var. Eski yazımda Alaçatı’nda Bizim Ev‘i önermiştim. Bunun yanı sıra müthiş lezzetli gözlemeleri ve sigara böreğiyle Zeynep Otel‘in küçük cafe bölümü de denilebilir. Yeri Hacımemiş mahallesine doğru.

cisetta-osman-muharrem-restaurant-dalyan

Akşam yemeği için balıkçı kasabası olarak da bilinen Dalyan’a gittik. Zomato ve Foursquare yorumlarından Dalyan Balıkçısı Osman & Muharrem Restaurant‘a gittik. Mekanın sahipleri sizinle 40 yıllık arkadaşmışsınız gibi sohbet ediyor 🙂 2 kişi burada ortalama 150 TL ödersiniz, değecektir ancak. Börülcesi, mezeleri ve en taze kalamarlarıyla çok hoş bir yer.

Plajlar/Mekanlar

cisetta-cesme-flyinn-beach

cisetta-cesme-fly-inn-beach

Gündüz Madeo Beach, Fun Beach, KafePi Beach gibi pek çok alternatif var. Bu tatilimizde Türk Telekom Prime avantajlarından yararlanmamızı sağlayan Fly-inn Beach‘e gitmeye karar verdik. Türk Telekom kullanıcılarına Gopro kullanımı, ücretsiz Frozen ve girişte pek çok ayrıcalık var. İçerisi çok güzel, herkes kendi halinde; güneşlenenler, voleybol oynayanlar ve dahası. Burada ayrıca tektekçi ve müdavimi olduğumuz Federal Coffee de var 🙂 Girişler 50 TL.

cisetta-flyinn-beach-cesme

cisetta-flyinn-beach

cisetta-cesme-otto-alacati-sunset

ottoALAÇATI‘nın güzelliğini hepimiz biliyoruz, ortamı, çalışanları ve daha pek çok niteliğiyle mükemmel bir yer. Burada düzenlenen partilerin yanı sıra gündüz de arkadaşlarınızla beraber kumsalda ve eşsiz dingin koyunda keyifli bir gün geçirebilirsiniz.

cisetta-after-ottoalacati

cisetta-cesme-friends

Etkinlikler

cisetta-after-hours-ahmet-sendil-ottoalacati

Geldik en sevdiğim bölüme. Çeşme’de Dusk, KafePi, Helen Aqua, Alaçatı Sound Pool gibi pek çok alternatif var. Bu bayram tatilinde biz Beat The Night tarafından düzenlenen 72 Hours In Cesme etkinliğine katıldık. 72 saatlik partinin 1,5 gününde bulunduk ve inanılmaz güzeldi. Mark Knight, Ahmet Şendil, Orkun Bozdemir, Sertac & Lilly gibi isimleri dinleme şansı bulduğum ottoALAÇATI’da çoğunlukla Aleyna ve Ece’yleydik ama bir baktım Su da burda, Kerem de, Doğa da, neredeyse tüm İstanbul’da tanıdığım arkadaşlarım oradaydı 🙂 Küçük İstanbul dememin sebebini anlamış olmalısınız. Ev gibi bir yer burası gerçekten. Gelecek yaz planlarınız için bu yazıya baktığınızda bol danslı bir tatil için Çeşme’yi seçmeniz gerektiğini anlayacaksınız.